10 Kasım 2016 Perşembe

merhaba ben ankaradan 0531 856 38 49 ROMANYA GÖÇMENİ PAMELA MARKA ESMER DOLGUN KALÇALI renkli gözlü pürüzssüz yumuşak beyaz tenli bir travestiyim resimler bana aittır geldiginizde başkasıyla karşılaşmıcaksınız sorunsuz bir şekilde aktif pasif oluyorum profosyonel sertifikalı masörüm ayrıca duş imkanı vardır evimden tertemiz bir şekilde ayrılabilirsiniz kesinlikle ve kesinlikle hayal kırıklıgına ugratmıyorum işimi dürt dörtlük yapıyorum sadece tek istegim temiz duşunu alınmış bir şekilde gelinmesi ayrıca uzagız diyenler için telde skypde kontor karşılıgı birliktelik vardır mutlu olmanın tek adresi 0531 856 38 49 lütfen mesaj veye whatsaptan yazmayınız telefonum mesaja kapalı whatsabtan direk engelliyorum



















































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder